Desagertzeko arriskuan dauden animnaliak
Bitakora honen bidez, desagertzeko arriskuan dauden espezie animal askoren berri emango dut. Zeintzuk izaten diren desagertze hauen eragile nagusienak aipatuko dira: gizakiak, berotze efektua, desertizazioa, etab.
Honez gain, umeekin erabiltzeko zenbait material interesagrri publikatuko dut: bideoak, Power Point-ak, ipuinak eta aurkitzen ditudan gauza guztiak.
Benetan espero dut zuen gustokoa izatea plataforma hau eta batez ere baliagarria eta erabilgarria behintzat izatea.

2008/01/20

TUTORIALA: Zer den eta nola publikatzen



Hau da, hain zuzen ere, Youtube-n igo dudan tutoriala: Zer den eta nola publikatzen den wiki bat. Bideoaren kalitatea ez da oso ona. Baina bidoan agertzen den guztia ahoz esaten da. Beraz, orientabide bezala baliagarria izango dela pentsatzen dut.

Nahiago baduzue bideoa youtube-n bertan ikustea.Honako hau da, bideoaren URL-a: http://www.youtube.com/watch?v=_SfFW1hGY00.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Egia esan, hemen sartu naiz biologiako lan bat egin behar nuelako, baino blog-a oso interesgarria iruditu zait, irakurtzen baduzu hau mesedez eskatzen dizut blog-ean idazten jarraitzeko.
muxu bat!