Desagertzeko arriskuan dauden animnaliak
Bitakora honen bidez, desagertzeko arriskuan dauden espezie animal askoren berri emango dut. Zeintzuk izaten diren desagertze hauen eragile nagusienak aipatuko dira: gizakiak, berotze efektua, desertizazioa, etab.
Honez gain, umeekin erabiltzeko zenbait material interesagrri publikatuko dut: bideoak, Power Point-ak, ipuinak eta aurkitzen ditudan gauza guztiak.
Benetan espero dut zuen gustokoa izatea plataforma hau eta batez ere baliagarria eta erabilgarria behintzat izatea.

2008/01/20

Sarean aurkitutako BLOG-A: ANIMALI

Sarean Animali deituriko blog hau aurkitu dut eta guztiz erlazionatuta dagoenez nire bitakoraren gairekin, interesgarria iruditu zait gai honetan zerbait gehiago sakontzeko.
Blog-ak zenbait animali ezberdinen deskripzio labur eta errazak agertzen ditu.

No hay comentarios: